Drömmer om framtiden

Vi har en plan att bygga ut vårat hus. Helst innan barnen blir tonåringar. (De är nu 4år, 2,5 år och 4 månader.)
Vi har funderat fram oh tillbaka om hur vi vill ha det.

Mina idéer brukar ploppar ut helt oväntat när jag gör något annat. Ser bara plötsligt en inre bild av hur vi skulle kunna göra. Sen vrider och vänder jag på idén innan jag presenterar den för min man.
Igår var det en sån stund, när jag satt på toa av alla ställen(!)

Min man älskade mitt förslag och bilden av hur det kommer bli/kan bli klarnade allt mer. Vill starta nu!

Men detta är alltså en plan för framtiden, då ekonomin tillåter. När vi vunnit på lotto eller fått välbetalda jobb..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantlig idyll

Välkommen till min del av paradiset

RSS 2.0