Halloween

Så var det Halloween igår. Vi har nog tagit in den traditionen i vårt hem, lite mer för varje år. I år har barnen varit sminkade (de blev spöken) och jag köpte en pumpa.
 
Pumpan fick bli en arg Jack o lantern till trappan. Sönerna älskar den! Det var riktigt kul att göra så nästa år kommer jag karva till fler =) Dottern är lite liten än för att riktigt uppskatta den (hon är nu 14 månader), men nästa år kommer säkert hon också springa ut å in i mörkret för att titta på den =)
Innehållet gjorde jag en pumpapaj på. Det var något helt nytt, som jag aldrig ätit eller bakat innan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantlig idyll

Välkommen till min del av paradiset

RSS 2.0