När man inte har nåt att göra..

... så skapar man sig jobb. Eller vad man ska säga.
Äppelträdet är skördat och klart så nu är det hög tid för att beskära. En stor gren har hängt i vägen för oss länge och idag kände jag att det var dags att ta tag i det.
Har en del grenar kvar att ta, men det får bli en dag nästa vecka.
 
 
 
 
 
Vår äldste katt, Timon, gick nyfiket omkring och verkade undra vad jag höll på med. Katterna är oftast mitt i händelsernas centrum men ibland missar dem all aktion och tittar då stort när de kommer hem =)
 
 
 
 
 
Vattenslangen la jag ut som hjälpmedel för att visualisera en framtida grus-och stengång genom härliga perenner. Den kommer nog bli bra, men jag är inte helt nöjd med formen än. Men i mitt inre är det väldigt vackert =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantlig idyll

Välkommen till min del av paradiset

RSS 2.0